Tuesday, October 13, 2009

Lastly But Not Finally

Hmmm.. akhirnye tergerak gak jari ni nak menghapdetkan blog ni. Actually byk things yg happening around me lately. Lemme story u all ha..

Story no 1.

My sister in-law got engaged.
(let d pic do all the talking)


kakak ipar aku ngan tunangannyer..




Story no 2.

Lepas raya ni mmg biasa la umah aku jd sasaran budak2 asrama sekolah dtg beraya... tp diorg kena buat appiontment dulu coz aku dah paham sgt perangai diorg nie... diorg ni kalu dtg beraya
jawabnye mmg abis suma jenis lauk pauk, kuih muih, batu bata, kayu kayan... sumanya dilahap.. hahahaha... bayangkan la tiap2 tahun mcm nie.... dah la umah aku ni kecik je... mmg xcukup ruang la jdnye.... yg dtg tu pun bkn 10-20 org, tp berpuluh2 yg dtg... serentak lak tuh... tu la pasal kitorg suruh diorg buat 2-3 trip... mcm masuk funfair lak..

Tp xpe la, bukan selalu pun setaun sekali jer..... penat pun berbaloi...

Story no 3.

Aku dah dpt jawapan temuduga aritu, lastly aku diterima bekerja di jawatan yg bakal diumumkan nant... Alhamdulillah... biaselakan kalu keje govt ni mmg byk yg nk kene buat. Buat medical check up la, pesuruhjaya sumpah la.... tp aku buat je .... result med check up lak kena tunggu 2-3 minggu... lama tuh.... xkisahla... janji dpt keje...

Haa... itule citenye.... amacam...? xpuas hati?... len kali beli yg original k. hahahahaha.. baibai..
Share: