Wednesday, June 9, 2010

Dataran Lepak Time

Cuti sekolah datang lagi.

Yahuu!!


Tapi aku tak boleh nak cuti lama-lama sebab minggu kedua cuti sekolah tu aku kena pergi kursus pulak. Dah la kursus tu lama giler, sampai 11 hari!. Nasib baikla kursus tu penting untuk kerjaya aku, kalau tidak.. huh.. kirim salam la aku nak pergi. Lebih baik bercuti-cutian dengan famili kan?



Hahahaha.... Dan, akhirnya pada minggu pertama cuti ni kitorang pun secara automatik plak tergerak nak lepak di Dataran Merdeka malam tadi. Saje je bersantai-santaian. Hihihi.. orang pun tak ramai, so suasana cool aje lah.. adalah tak sampai 10 famili yang turut lepak kat situ :)

Disebabkan kitorang ni sebenarnya on the way balik ke Klang dari Raub, so dressing pun ala-ala nak tido dah ni. Itu pasallah Aliff dah siap pakai pijama tuh.! hahahaha... sempoi...

...
Oklah... cukup dulu setakat ni.. will write more later.. Salam!

Share: