Wednesday, June 2, 2010

What book do I Read?



Tak banyak buku yang aku rajin baca sampai habis. Kalau terpaksa baca pun sebab nak ambik peperiksaan untuk diploma punya pasal. Lepas grad aritu langsung tak baca apa-apa dah. Kalau baca majalah tu memang la banyak tak terkira. Tapi bila bab nak baca BUKU ni secara automatisnya aku akan cepat bosan. :) (elehh... korang pun sama gak kan!)

Kemudian aku tergerak nak beli buku ni. Yang berkisar pasal memotivasikan diri dan mewujudkan keyakinan dalam diri.

Fuhhh... ayat aku ni macam bagus je kan. Tapi, semasa aku membaca buku ni, memang aku rasa sangat teruja dan terkejut sebab banyak lagi kemahiran dan skil yang kita ade tapi masih belum diteroka.

Ayat-ayat motivasi yang digunakan memang amat mendorong dan contoh-contoh kisah benar yang diberi memang turut merangsang pemikiran aku. :)

Dah rasa macam Donald Trump plak rasa.. YOU"RE FIRED..

Share: