Tuesday, January 18, 2011

Fakta Pasal Demam (aku sedang dilanda demam)

Salam semua, entri kali ini adalah berkenaan dengan DEMAM. Semua orang tau apa itu demam kan, ada yang kena demam sampai berminggu-minggu dan ada yang kena demam ni tak sampai sehari je pun. Ini semua bergantung kepada jenis virus yang attack korang ni dan juga tahap metabolisme badan korang. Kalau badan korang punya metabolisme kuat nak mampus maybe demam tu bertahan 2-3 jam aje. Tapi kalau tahap pertahanan badan korang ni lembik sangat, boleh jadin demam tu belarutan sampai seminggu. Mari kita tengok fakta sains pasal demam ni.
Share:

Monday, January 3, 2011